UNENÄOD ALGUSTÄHE JÄRGI

A B E G H I J K L M N O P R S T U V Õ Ä Ö Ü

Väike lõõgastav "iluuinak" tööpostil taastab jõuvarusid

Jaga

Tööpingete maandamiseks võiksid mehed teha päeval pisikese lõdvestava uinaku, soovitab uneekspert dr Nerina Ramlakhan ajakirjas Esquire.

* Parim aeg päevaseks uinakuks on siis, kui tunned end uniseks jäävat või ei suuda enam hästi tööle keskenduda.
* Esmalt leia veidi mugavam asend. Seda tehnikat võid kasutada kus tahes, kus saad rahulikult olla – diivanil, autos, isegi põrandal. Peaasi, et saad end vaimselt ja füüsiliselt vabaks lasta ega pea muretsema mõne segama tulija pärast.
* Loo optimaalne keskkond, vähenda mürafooni. Lülita telefon välja. Ka valgust võid mahedamaks keerata, kuid väldi täielikku pimedust.
* Sea äratuskell 10–20 minuti pärast helisema või palu kellelgi end äratama tulla.

UNENÄGUDE SELETAJA

* Sulge silmad ja kuulata oma hingamist. Kujutle, kuidas sa vajud iga hingetõmbega järjest sügavamale ja sügavamale lõdvestunud olekusse.
* Äratust kuuldes tõuse aeglaselt, ava tasapisi silmad ja liiguta sõrmi-varbaid. Minuti-paari pärast peaksid olema täiesti teadvusel, puhanum ning tulvil füüsilist ja vaimset energiat. Kui võimalik, tee mõned sammud või siruta end.
* Tulemuse tõhustamiseks võid lõdvestumiseks korrata mõttes mingit rahustavat sõna. Võid kasutada ka visualiseerimist ehk lasta oma kujutlusvõimel lennata. Visualiseerimist kasutavad näiteks paljud tippatleedid.

Allikas:
http://www.linnaleht.ee/?page=99&id=69
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...